Comwell Club runder 100.000 medlemmer

Comwell Club runder 100.000 medlemmer

I 2010 blev Comwell Club lanceret i samarbejde med SiteLoom. Klubben startede op med ca. 5.000 medlemmer fra den tidligere medlemsklub.

I 2011 var Comwells egen målsætningen at nå 45.000 medlemmer, hvilket lige akkurat blev nået. Målsætningen for 2012 var derfor at nå op på 90.000 medlemmer, hvilket blev nået den 21. august 2012. Og den 9. oktober 2012 rundede man så imponerende 100.000.

At klubben er en succes for både Comwell og SiteLoom kan man ikke være i tvivl om. Klubbens succes kan nemlig måles både på medlemstallet, og på bundlinjen.

Nye medlemmer rekrutteres primært via nyhedsbreve og via comwell.dk samt ude på hotellerne, hvor gæsterne bliver spurgt ved check-in. Klubben fungerer på den måde, at de besøgende optjener 5 % på alle køb og kan bruge dine point til alt, hvad de ønsker. Administrativt bestyres klubben via SiteLoom CMS, som håndterer de mange point og brugeroplysninger. 1 point har en værdi af 1 kr. Derudover er der en lang række øvrige fordele, man opnår som Comwell Club medlem:

- 25 point i tilmeldingsbonus, når man opretter sig som medlem.
- 5 % i bonuspoint på alle køb, når man overnatter,
- ekstra 10 % oven i beløbet ved køb af gavekort,
- særlig rabat på en lang række ophold
- de bedste tilbud før alle andre
- tilbud, som kun er for klubmedlemmer

Om Comwell Hotels

Comwell ejer og driver hotel- , Spa- og konferencecentre i hele Skandinavien. Comwell introducerede konferencecenter-konceptet i Danmark i 1969, dengang under navnet Scanticon. I 1992 bragte de Spakonceptet til Skandinavien. Siden maj 2002 har man kunnet finde os i hele norden under navnet Comwell. Comwell har i alt 16 hoteller i Danmark og Sverige.

Links